სილაბუსები


XII  კლასის თემატურ–კალენდარული გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
დამტკიცებულია -------------------------------- 2018-2019წ.

N
გაკვეთილის თემატიკა
საათების  რ-ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
აქტივობები და მეთოდები
მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება
1.        
თავი
ვემშვიდობებით XXსაუკუნეს
1 სთ.
სახელმძღვანელო,
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია; მსჯელობა,
კითხვების დასმა; თავისუფალი წერა.
ანალიზი და  შეფასება
XII-5,8,9,10,11,13,14

საშინაო დავალება
2.        
დავით კლდიაშვილი - ”სამანიშვილის დედინაცვალი”
7 სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხვატვრული ენის გაანალიზება

XII-8,9,10,11,13,14
კითხვა,თხრობა,
საშინაო დავალება,
პრეზენტაცია, მსჯელობა
3.        
გრამატიკა
ენათმეცნიერების შესავალი
1 სთ.
დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14
წერითი დავალება,
4.        
გრამატიკა
ფონეტიკა,გრაფიკა
1 სთ.
.
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14
საშინაო დავალება
5.        
II თავი
ახალი ეპოქა დაიწყო
ტიციან ტაბიძე - ”წიგნიდან ქალდეას ქალაქები”,
”ვალერიან გაფრინდაშვილი”,
”ლექსი მეწყერი”, ”მაშ, გამარჯვება”, ”ანანურთან”.
პაოლო იაშვილი - ”პირამიდებში”, ”წერილი დედას”, ”პოეზია”.
ვალერიან გაფრინდაშვილი - ”ყრუ სონეტი”, ”გასეირნება ტაშისკარში”
12 სთ.
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი.
რვეული
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
ერთსა და იმავე თემაზე შექმნილი პოეტური ნაწარმოებების შედარება,სათქმელის გამოხატვა ლექსის ფორმით, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა,მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
6.        
გრამატიკა
დაფა, ცარცი.
რვეული, კალამი
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
7.        
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
8.        
საკონტროლო წერა  N 1
1 სთ.
9.        
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
10.     
III  თავი
მძაფრი ქარტეხილი და სამი არჩევანი
ლეო ქიაჩელი - ”ჰაკი აძბა”
7სთ.
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
11.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
12.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
13.     
ნიკო ლორთქიფანიძე - ”შლოცვა რადიოთი”
7სთ.
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული, კალამი.
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს,თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
14.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
15.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
16.     
საკონტროლო წერა  N2
1 სთ.
.
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
პრეზენტაცია
17.     
მიხეილ ჯავახიშვილი - ”ჯაყოს ხიზნები”
18სთ.
.
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
18.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
19.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
20.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
21.     
საკონტროლო წერა  N3
1 სთ.
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
22.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
23.     
განმეორება
24.     
IV თავი
გზა ხსნისა
კონსტანტინე გამსახურდია - ”დიდოსტატის მარჯვენა”
25 სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კთხვის სტრატეგია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
25.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
26.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
27.     
საკონტროლო წერა  N4
1 სთ.
28.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
29.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
30.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
31.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
32.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
33.     
საკონტროლო წერა  N5
1 სთ.
34.     
პოლიკარპე კაკაბაძე - ”ყვარყვარე თუთაბერი”
6 სთ
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
35.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
36.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
37.     
გალაკტიონ ტაბიძე - ”მე და ღამე”, ”შერიგება”, ”მთაწმინდის მთვარე”, ”თოვლი”, ”სილაჟვარდე ანუ ვარდი სილაში”, ”მშობლიური ეფემერა”, ”ქებათაქება ნიკორწმინდას”
9სთ.
.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ძიებითი კითხვის სტრსტეგია
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება, კითხვის სტრატეგიის გამოყენება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
38.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
39.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
40.     
გიორგი ლეონიძე - ”ნინოწმინდის ღამე”, ”ყივჩაღის პაემანი”
3სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, კითხვის სტრსტეგიების გამოყენება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
41.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
42.     
საკონტროლო წერა N 6
1 სთ.
43.     
ანა კალანდაძე - ”მკვდართა მზე ვარ”
1 სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, ანალიზი და შეფასება, კითხვის სტრატეგიების გამოყენება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
44.     
გურამ რჩეულიშვილი - ”ალავერდობა”
5 სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
45.     
გრამატიკა
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
46.     
საკონტროლო წერა N 7
1 სთ.
47.     
ჯემალ ქარჩხაძე - ”იგი”
5 სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
ანალიზი და შეფასება,მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
48.     
გურამ დოჩანაშვილი - ”კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა”
7 სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს.

XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
49.     
განმეორება-შეჯამება
1 სთ



გაკვეთლის თემატიკა
საათების რ-ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
აქტივობები და მეთოდები

     
      მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება
1.        
შესავალი
ლიტერატურას შეფარებული ერი
·         ი.ჭავჭავაძე-წერილები ქართულ ლიტერატურაზე
·         კ.აბაშიძე- ეტიუდები მე-19 ს-ის ქართული ლიტერატურის შესახებ (ფრაგმენტები)
1 სთ.
სახელმძღვანელო.
ილუსტრაცია
ტექსტზე დაკვირვება
მსჯელობა-ანალიზი
სხვადასხვა პერიოდის არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა-გაანალიზებისა და მათგან საჭირო ინფორმაციის ამოკრების უნარის განვითარება. კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება. ვერბალური და ვიზუალური (ე. ახვლედიანის ნახატი) ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება.
XI-2,5,9.
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
2.       
რომანტიზმი
ალ.ჭავჭავაძის ბიოგრაფია
1 სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა.
მინი ლექცია
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინებით
XI-5,6
ჩართულობა
3.       
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად (არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება) მხატვრული ანალიზის ელემენტები, რომანტიზმი
1 სთ.
სახელმნძღვანელო, დაფა, ცარცი.
მსჯელობა-ანალიზი; კითხვის სტრატეგია-ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება; დაკვირვება საჭირო ინფორმაციის ამოწერის მიზნით.
ვერბალური (მხ. და არამხატვრული ვიზუალური ტექსტების ანალიზის ინტერპრეტაციისა და შედეგების განვითარება; ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გააზრება.
XI-5,6,7.
კითხვა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
4.        
გრამატიკული სამუშაო
1სთ
დაფა , ცარცი
მინი ლექცია
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-3,13,14.
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად  შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
5.        
ალ.ჭავჭავაძე „ვისაც გსურთ“, საინფორმაციო ტექსტი (დატყვევებული ქალი ფერწერასა და პოეზიაში)
1 სთ.
სახელმძღვანელო- კითხვარი
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება.
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაბა, კითხვა, თხრობა, ჩართულობა, დისკუსია
6.        
ალ. ჭავჭავაძე „ვაჰ, დრონი, დრონი“- სამშობლოს სატკივარი ალეგორიების გარეშე
1 სთ.
სახელმძღვანელო,დაფა
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა-ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზირება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაბა,ჩართულობა
7.        
წერითი სამუშაო; ესე- სამშობლოს სატკივარი ალ.ჭავჭავაძის შემოქმედებაში
1 სთ.
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული,კალამი
ესე, მსჯელობა , ანალიზი.
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,9,10.
ესე
8.        
ქართული მართლწერის საკითხები
2 სთ.
რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი, წერითი სამუშაოები
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-13,14.
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად  შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
9.        
ალ. ჭავჭავაძე „გოგჩა“, თვალსაზრისი, ნანგრევების  „ესთეტიკა“ და „გოგჩა“
ესე- რატომ არის „გოგჩა“ რომანტიკული ლექსი?
2 სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი.
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
სხვადასხვა ეპოქის ვერნალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
XI-5,6,7.
კითხვითი ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, ესე
10.    
ალ.ჭავჭავაძე „სიყვარულო ძალსა შენსა“
1 სთ.
რვეული, კალამი
მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის  განვითარება, საკუთარი აზრის წერილობითი გამოთქმის უნარი.
XI-2,5,11.
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
11.    
გრ.ორბელიანის ბიოგრაფია
1 სთ.
სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა კალამი
მინი ლექცია, ეპოქა
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალიწინება
XI-5,9.
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
12.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.
რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
წერითი სამუშაო
სწორად წერა და მეტყველება
XI-13
საშინაო დავალების შესრულება, ჩართულობა
13.    
გრ. ორბელიანი „იარალის“ ვინ იყო იარალი? - ეს საინტერესოა (ნაწყვეტი გრ. ორბელიანის მონათხრობიდან)
2 სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული,კალამი
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,9.
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა. დისკუსია
14.    
შემაჯამებელი წერა
1 სთ.
რვეული და კალამი
წერის უნარის განვითარება
XI-13,14
წერა
15.    
გრ. ორბელიანი „თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“
1 სთ.
ფურცელი, კალამი
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართლობა, დისკუსია
16.    
ესე, წარსულის განცდა, გრ. ორბელიანის შემოქმედებაში
1 სთ.
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, დისკი, პროექტორი
კამათს გამომწვევი ესე
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
XI-10,13
ესე
17.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.
რვეული და კალამი, ტესტები
წერით დავალების შესრულება
მართლწერა, მართლმეტყველება
XI-13
წერით დავალება, ჩართულობა
18.    
გრ. რობელიანი „საღამო გამოსალმებისა“
1 სთ.
სახელმძღვანელო,კალამი,რვეული,დაფა.
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზირება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტის ინტერპრეტაცია
19.    
გრ. რობელიანი „მუხამბაზი“ თვალსაზრისი
1 სთ.
ცარცი, რვეული, კალამი
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზი
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,6.
საშინაო დავალება
20.    
გრ. რობელიანი „პასუხი შვილთა“
1 სთ.
სახელმძღვანელო
ლიტერატურული ესე
კრიტიკული აზროვნების და მსჯელობის უნარი
XI-2,4.
საშინაო დავალება, პრეზენტაცია, კითხვა.
21.    
გრ. რობელიანი „ჰე ივერიავ“ წერით დავალება; ესე-ბუნების რომანტიკული განცდა გრ. ორბელიანის შემოქმედებაშ
2 სთ.
სახლმძღვანელო, კალამი,დაფა
კითხვებზე პასუხი; წერით დავალების შესრულება
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
XI-10.11.
საშინაო დავალება, ესე
22.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.
ტესტები
მსჯელობა, ანალიზის უნარის განვითარება
მართლწერა- მართლმეტყველბა
XI-3,4,13.
საშინაო დავალება, ჩართულობა
23.    
შემაჯამებელი წერა
1 სთ.
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი
მსჯელობა, ანალიზი
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
XI-13,14.
ტესტი
24.    
ნიკოლოზ ბარათაშვილის ბიოგრაფია
1 სთ.
სახელმძღვანელო
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
საკუთარი აზრის წერილობით გადმოცემის უნარი
XI-1,3,4
ჩართულობა, რეფერატი
25.    
ნ. ბარათაშვილი „შემოღამება მთაწმინდაზედ“
1 სთ.
სახელმძღვანელო
კითხვებზე პასუხი
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
XI-5,6.
კითხვა, დისკუსია, თხრობა, პრეზენტაცია
26.    
ნ.ნარათაშვილის ლექსის ფინალის ორგვარი გააზრება
1 სთ.
სახელმძღვანელო
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, პრეზენტაცია.
27.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.
სახელმძღვანელო
მსჯელობა-ანალიზი, მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი ანალიზი
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-1,11,12,13
საშინაო დავალება, ჩართულობა, ენობრივი ნორმები დაცვა
28.    
ნ.ბარათაშვილი „მერანი“
1 სთ.
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება, სხვადასხვა პერიოდების ტექსტების შედარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
29.    
თვალბედითი „შავი ყორანი“ (ხალხური ლექსი, ვინ შეურჩია ბარათაშვილის ლექსს სათაური)
1 სთ.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი
ტექსტის გააზრების უნარი
XI-4.9.
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
30.    
ნ.ბარათაშვილი „ხმა იდუმალი“
1 სთ.
სახელმძღვანელო
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
ტექსტის გააზრების უნარი
XI-5,6,9.
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
31.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.
სახელმძღვანელო
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-1,13,14
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
32.    
ნ.ბარათაშვილი „სულო ბოროტო“
1 სთ.
კომპიუტრი, პროექტორი, დისკი
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
xI-2,5,6,
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
33.    
ნ.ბარათაშვილი „ჩემი ლოცვა“
1 სთ.
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-2,5,6
დისკუსია, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, საშინაო დავალება
34.    
ნ.ბარათაშვილი „ვპოვე ტაძარი“
გავიხსენოთ განვლილი მასალა („გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“)
1 სთ.
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-1,2,5
ტექსტზე მუშაობა, ლიტერატურული ესე
35.    
ნ.ბარათაშვილი „რად ჰყვედრი კაცსა0“
1 სთ.
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-1,5,6
ტექსტზე მუშაობა,დისკუსია
36.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.
სახელმძღვანელო
ტექსტის ინტერპრეტაცია, მსჯელობა-ანალიზი
სწორად წერისა დამეტყველების უნარის განვითარება
XI-1,4,13,14
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
37.    
·         წერითი სამუშაო დაწერეთ ესე: ნ.ბარათაშვილი, როგორც რომანტიკოსი პოეტი.
·         ტექსტების ენა: რომანტიკოსთა ქართული; დამატებითი საკითხავი (მიხ.ჯავახიშვილი -ალ.ჭავჭავაძის სალონი, ნაწყვეტი რომან. „არსენა მარაბდელიდან“)
 1სთ.
სახელმძღვანელო
ძიებითი კითხვა, მსჯელობა, ანალიზი
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
XI-11,14
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
38.    
ტექსტების ენა:დამატებით საკითხავი
1 სთ.
სახელმძღვანელო
ტექსტზე მუშაობა, დისკუსია
ტექსტის ინტერპრეტაცია
XI-5.

დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
39.    
ქართული თეატრის ისტორიიდან (საინფორმაციო ტექსტი)
1 სთ.
სახელმძღვანელო
მინი ლექცია
მსჯელობის უნარი. ტექსტების ენობრივი ანალიზის უნარის განვითარება
XI-1,2,3.
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
40.    
გიორგი ერისთავი
1 სთ.
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
მინი ლექცია
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრეტირება საერთო ისტორიუ ლიტერატურულ კონტექსტში
XI-5,6.
ჩართულობა, დავალების შესრულება
41.    
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად; დავაკვირდეთ პერსონაჟთა მოქმედებასა და ემოციებს, გავაანალიზოთ (ხასიათების კომედიაა“გაყრა“ თუ სიტუაციების). გ ერისთავი (1-ლი და მე-2 მოქმედება)
1 სთ.
სახელმძღვანელო
კითხვებზე პასუხი წერით დავალების შესრულება, „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
ვერბალური და ვიზუალური ანალიზის უნარი
XI-1,7,8.
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
42.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.
სახელმძღვანელო
პაუზებით კითხვა, პერსონაჟთა მოქმედებებსა და ემოციებზე დაკვირვება
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
XI-2,3,6.
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
43.    
შემაჯამებელი წერა
1 სთ.
რვეული,კალამი
წერის უნარის განვითარება
XI-13,14.
ტესტი
44.    
გ. ერისთავის „გაყრა“ (მე-3 დ მე-4 მოქმედება)
1 სთ.
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
ტექსტებზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-1,13,14
ტექსტზე მუშაობა,კითხვა, ჩართულობა
45.    
„გაყრის“ თემა და პოეზია; ჟან - ბატისტ მოლიერი და ქართველი მოლიერი; როგორ დაიწერა და დაიდგა „გაყრა“
1 სთ.
სახელმძღვანელო
ტექსტებზე დაკვირვება
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრტირება საერთო ისტორიულ ლიტერატურულ კონტექსტში
XI-5,6
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა, ჩართულობა
46.    
ტექსტის ენა (მრავალგვარი ქართლი ენის ეკოლოგია, აკვიატებული გამოთქმები წერითი დავალება: თაობებს შორის გაუცხოების მაჩვენებელი დიალოგი შესაბამისი ლექსიკის გამოყენებით)
2 სთ.
სახელმძღვანელო, კალამი, ,რვეული,დაფა.
წერითი დავალების შესრულება
სხვადასხვა ეპოქის ვერბალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია
47.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი წერითი დავალების შესრულება; მეთოდი „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
XI-9,10
ჩართლობა, დავალების შესრულება
48.    
რეალიზმი (საინფორმაციაო ტექსტი)
1 სთ
სახელმძღვანელო
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება; კონკრეტული ტექსტის საერთო ისტორიულ და ლიტერატურულ კონტექსტთან დაკავშირება.
XI-5,6.
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
49.    
ილია ჭავჭავაძე (ბიოგრაფია) არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება (ილიას „პოეტის“ გახსენება)
1 სთ
სახელმძღვანელო, დისკი, კომპიუტერი, პროექტორი
არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება
ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება
XI-5.
ჩართულობა, პრეზენტაცია
50.    
ი.ჭავჭავაძე „მგზავრის წერილები (1-ლი მე-2 თავი)“
1 სთ
სახელმძღვანელო, რვეული კალამი
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, ნაწარმოებში არსრბული პრობლემის გააზრება, კითხვებზე პასუხი
თორიული ცოდნის დაკავშირება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-2,5,6,
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსიია, საშინაო დავალება
51.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ
სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა, კალამი
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალების შესრულება
მართლწერა და მართლმეტყველება
XI-1,13,14
ჩართულობა, დავალების შესრულება
52.    
„მგზავრის წერილები“ (მე-3 და მე-4 თავები)
1 სთ
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,6
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
53.    
შემაჯამებელი წერა
1 სთ
კალამი, რვეული
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
წერის უნარის განვითარება.
XI-13,14
ტესტი
54.    
„მგზავრის წერილები“ (მე-5 და მე-6 თავები)
1 სთ
კალამი, რვეული,სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,6
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
55.    
„მგზავრის წერილები“ (მე-7 და მე-8 თავები)
1 სთ
„-“
„-“
„-“
56.    
ტექსტის წაკითხვის შემდეგ: „მგზავრის წერილები“ როგორც ლიტერატურული ჟანრი, მსჯელობა თემებზე,
·         დააკვირდით ნახატს და იმსჯელეთ რა საერთოს ხედავთ ამ ნამუშევარსა და ი. ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებს“ შორის
·         დაასაბუთეთ, რომ ილიას ნაწარმოები საპროგრამო ნაწარმოებია
1 სთ
სახელმძღვანელო
მსჯელობა-ანალიზი
ვერბალური და ვიზუალური ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება, ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება
დისკუსია, ჩართულობა
57.    
წერითი სამუშაო: (საქართველოს წასული, აწმყო და მომავალი „აჩრდილის მიხედვით“)
„ჩემო კალამო“
2 სთ
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
ნაწარმოების ანალიზი, ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება, წერის უნარის განვითარება
ესე
58.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალება
სწორად წერა და მეტყველება
59.    
ძველი და ახალი თაობის  დაპირისპირება „პასუხის პასუხი“ რატომ დაიწერა „პასუხის ოასუხი“
1 სთ
სახელმძღვანელო,
მსჯელობა-ანალიზი, პაუზებით კითხვა, პერიფრაზირება
ტექსტის ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება
კითხვა, ჩართლობა, თქსტზე მუშაობა
60.    
ილია ჭავჭავაძე „ბედნიერი ერი“
1 სთ
„-“
„-“
„-“
„-“
„-“
61.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
ჩართულობა, ტექსტზე მუშაობა, საშინაო დავალება



No comments:

Post a Comment