ჩემი მოსწავლეები და პროექტები

სასწავლო პროექტი " სამეგრელო "




სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
მარეხ ფორჩხიძე
რაიონი
ზესტაფონი
სკოლა
სკოლა ,,ანაბასისი“
ქალაქი
ზესტაფონი
თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება
,,მე დაბრუნებით ტკივილებს წავშლი“   მირზა გელოვანი
თემის შინაარსი
  ვიცნობდეთ ქართველ პოეტებს. მოსწავლეები სასწავლო აქტივობაში მონაწილეობის გზით აცნობიერებენ, რაოდენ მნიშვნელოვანია, არ დავივიწყოთ ქართველი შემოქმედები, რომელთაც თავიანთი მართალი სიტყვა დაუტოვეს ერს. ერთ-ერთი ასეთია მირზა გელოვანი, რომლის ერთი ლექსი ,,ცხვრაკარას“ გავეცანით როგორც  საპროგრამო მასალას, შემდეგ გავეცანით თეიმურაზ მაღლაფერიძის წიგნს ,,ცხრაკარა“, რომელიც მიეძღვნა მირზა გელოვანს და გაჩნდა სურვილი მოგვემზადებინა პროექტი 26 წლის მირზა გელოვანის შესახებ, რომელიც  1943 წელს ფრონტის წინა ხაზზე გარდაიცვალა.
 მოსწავლეები დავყავი ჯგუფებად და მათ დავავალე მისი ცხოვრების  სხვადასხვა ეტაპს გასცნობოდნენ.
  ასევე დავავალე მისი ცხოვრების სხვადასხვა ეტაპზე შექმნილი ლექსები წარმოედგინათ პრეზენტაციის სახით და ინფორმაცია პროექტის შესახებ განეთავსებინათ Facebook-გვერდზე
საგანი
ქართული ენა და ლიტერატურა
დონე/კლასი  
VI კლასი
განხორციელების დროის ჩარჩო
 2 კვირა
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
    ქართული. VI.6. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი/ნაწყვეტი
შედეგი  თვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:
·         ინტონაციით გამოხატავს ტექსტში ასახულ ემოციებს;
·         იყენებს ინტონაციას სასვენი ნიშნების ფუნქციით.
   აგროვებს ინფორმაციას 1989 წლის 9 აპრილის შესახებ.
    ქართული  VI.7. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა და გაგება-გაანალიზება
შედეგი  თვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:
·         ახალ ინფორმაციას აკავშირებს არსებულ ცოდნასთან და გამოცდილებასთან.
მოსწავლის ამოცანები/სწავლის შედეგები
21 საუკუნის უნარ-ჩვევები:
     ინფორმაციის კლასიფიკაცია, ანალიზი
     იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;
     ციფრული ტექნოლოგიების, კომუნიკაციის ინსტრუმენტებისა და/ან ქსელების შესატყვისი გამოყენება ინფორმაციაზე წვდომის, მისი მართვის, ინტეგრაციის, შეფასებისა და შექმნისათვის გენერირება ცოდნის ეკონომიკაში ფუნქციონირების მიზნით;

მოსწავლეები:

    ინტერნეტისა და კომპეტენტური პირების დახმარებით შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას,      გამოიყენებენ ციფრულ ტექნოლოგიებს  მონაცემთა ხელსაყრელ ფორმატში წარმოდგენისათვის
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
რა ვიცით მირზა გელოვანის შესახებ?
თემატური კითხვები
როგორია მისი შემოქმედება? არის თუ არა საინტერესო თანამედროვეთათვის?
შინაარსობრივი კითხვები
  პირობითად როგორ შეიძლება  დაიყოს მისი შემოქმედება?

სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
მარეხ ფორჩხიძე
რაიონი
ზესტაფონი
სკოლა
სკოლა ,,ანაბასისი“
ქალაქი
ზესტაფონი
თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება
,,მოსეს სჯულის ქართველები“
თემის შინაარსი
ქართველთა და ებრაელთა მეგობრობა ეს არის ისტორია წინასწარმეტყველებისა. ისრაელი- სამყაროს ტვინის და იბერიის - გულის სამყაროსი. მსოფლიოს ვერ ერთი ქვეყანა, რომელშიც ებრაული დიასპორაა, ვერ მოიწონებს თავს იმით, რომ ისეთი მშვიდობიანი თანაცხოვრება არსებობდა ორ ერში, როგორიც საქართველოში იყო. დღეს ეს აუცილებლად უნდა გავახსენოთ მოზარდებს რათა მათში გავაძლიეროთ ტოლერანტობის უნარი.
საგანი
ქართული ენა და ლიტერატურა
დონე/კლასი  
VIII კლასი
განხორციელების დროის ჩარჩო
 2 კვირა(04.12.2017 – 18.12.2017)
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
    ქართული. VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე
შედეგი  თვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:
·         მსჯელობს სათანადო არგუმენტაციის მოხმობით და თანმიმდევრულად ავითარებს თავის მოსაზრებას.;
·         მსჯელობიდან გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
·         საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს  საინფორმაციო წყაროებიდან, სხვადასხვა ფაქტს, სტატისტიკურ მოსაზრებებს, ფრაგმენტებს ინტერვიუდან და ა.შ.
   



მოსწავლის ამოცანები/სწავლის შედეგები
21 საუკუნის უნარ-ჩვევები:
     ინფორმაციის კლასიფიკაცია, ანალიზი
     იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;
     ციფრული ტექნოლოგიების, კომუნიკაციის ინსტრუმენტებისა და/ან ქსელების შესატყვისი გამოყენება ინფორმაციაზე წვდომის, მისი მართვის, ინტეგრაციის, შეფასებისა და შექმნისათვის გენერირება ცოდნის ეკონომიკაში ფუნქციონირების მიზნით;

მოსწავლეები:

    ინტერნეტისა და კომპეტენტური პირების დახმარებით შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას,      გამოიყენებენ ციფრულ ტექნოლოგიებს  მონაცემთა ხელსაყრელ ფორმატში წარმოდგენისათვის
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
რა ვიცით ,,მოსეს სჯულის ქართველების შესახებ?

თემატური კითხვები
როდის შემოვიდნენ და დამკვიდრდნენ საქართველოში ებრაელები?

შინაარსობრივი კითხვები
ბეით ქნესეთის ოქროს მარაგის ნაწილი საქართველოში და ებრაელთა  ქველმოქმედება.
  

სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
მარეხ ფორჩხიძე
რაიონი
ზესტაფონი
სკოლა
სკოლა ,,ანაბასისი“
ქალაქი
ზესტაფონი
თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება
,,სტრეტფორდელი მეხელთათმანის შვილი ვერ დაწერდაო ჰამლეტს““
თემის შინაარსი
  გავიცნოთ ინგლისელი დრამატურგის უილიამ შექსპირის ცხოვრებასა და შემოქმედებას.
 მოსწავლეები ცდილობენ, რომ სასწავლო აქტივობაში მონაწილეობით გააცნობიერონ თუ რა მნიშვნელობა აქვს კარგად ვიცნობდეთ ისეთი დიდი მოღვაწეების ცხოვრებასა და შემოქმედებას რომელთაც შეცვალეს სამყარო. ერთ-ერთი ასეთია შექსპირი, რომლის შემოქმედებასაც განვიხილავთ როგორც აღორძინების ხანის ინგლისელი მწერლის. მათ პირველ რიგში ვთხოვე გაცნობოდნენ დიდი ინგლისელი მწერლის შემოქმედებას და ბიოგრაფიას. მერე დავყავი ჯგუფებად და მივეცი დავალება თითო ჯგუფს მოემზადებინა თითო ნაწარმოები, წარმოედგინათ პრეზენტაცია, მონაკვეთები პიესებიდან. წაეკითხათ სონეტები ქართულ და ინგლისურ ენებზე. ინფორმაცია პროექტის შესახებ განეთავსებინათ სკოლის facebook-გვერდზე.

საგანი
ქართული ენა და ლიტერატურა
დონე/კლასი  
VII კლასი
განხორციელების დროის ჩარჩო
5 კვირა
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
    ქართული. VII.1. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების  გაგება-გააზრება.
შედეგი  თვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:
·         ამოიცნობს მთავარ აზრს  მოსმენილი ინფორმაციიდან და დასკვნის სახით წარმოადგენს აუდიტორიის წინაშე;
·         თანმიმდევრულად გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს.


მოსწავლის ამოცანები/სწავლის შედეგები
21 საუკუნის უნარ-ჩვევები:
     ინფორმაციის კლასიფიკაცია, ანალიზი პრობლემების გადასაჭრელად და კითხვებზე პასუხების გასაცემად.
     იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;
     ციფრული ტექნოლოგიების, კომუნიკაციის ინსტრუმენტებისა და/ან ქსელების შესატყვისი გამოყენება ინფორმაციაზე წვდომის, მისი მართვის, ინტეგრაციის, შეფასებისა და შექმნისათვის გენერირება ცოდნის ეკონომიკაში ფუნქციონირების მიზნით;

მოსწავლეები:

    ინტერნეტისა და კომპეტენტური პირების დახმარებით შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას,      გამოიყენებენ ციფრულ ტექნოლოგიებს  მონაცემთა ხელსაყრელ ფორმატში წარმოდგენისათვის
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
რა ვიცით უილიამ შექსპირის ცხოვრებისა და მოღვაწეობის შესახებ?
თემატური კითხვები
როგორ იქმნებოდა მისი ნაწარმოებები?
შინაარსობრივი კითხვები
  ეხმიანება თუ არა თანამედროვეობას მისი  ნაწარმოებები თუ დაკარგა აქტუალობა?

 





პროექტის  სახელწოდება
ქართველი პოეტები ერის სამსახურში
პროექტის მთავარი თემა
„მე დაბრუნებით ტკივილებს წავშლი“- მირზა გელოვანი
პროექტის აქტუალობა
მე -6 კლასში გავიარეთ საპროგრამო ლექსი „ცხრაკარა“  და მოსწავლეებს სურვილი გაუჩნდათ ,სიღრმისეულად გასცნობოდნენ ახალგაზრდა ქართველ პოეტს -მირზა გელოვანს, რომელიც 27 წლისა გარდაიცვალა 1943 წელს, ჩვენ კი დაგვიტოვა „ საუკუნო საგზალი“.
პროექტში  აქტიურად მონაწილეობით მოსწავლეები აცნობიერებენ რაოდენ მნიშვნელოვანია არ დავივიწყოთ ცნობილი ქართველი პოეტი მირზა გელოვანი და მისი შემოქმედება.
მონაწილეთა ასაკი
 11 -12 წელი
მოსალოდნელი შედეგები, რაც შეიძლება შეიქმნას
 მოსწავლეები გაეცნობიან  მირზას ცხოვრებასა და მოღვაწეობას   , გაიგებენ, რა დაედო საფუძვლად მის ლექსებს და მისი სახით დაინახავენ ნამდვილ პატრიოტს
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
 თ მაღლაფერიძის „ცხრაკარა“, მირზა გელოვანის ლექსების კრებული, ისტიკალამი , ფურცელი
ვადები/ხანგრძლივობა
3 კვირა
პროექტის მსვლელობა/ძირითადი აქტივობები
 მოსწავლეები დავყავი ჯგუფებად .
ერთ ჯგუფს მივეცი დავალება,  მოეძიებინა ინფორმაცია  მირზას ცხოვრებისა და მოღვაწეობის შესახებ, ომამდელი პერიოდისა     და   
მეორე ჯგუფს  კი ომის   პერიოდის შესახებ ,  ისინი აფასებენ უკუკავშირით ერთმანეთს. მოსწავლეები უკეთ გაეცნობიან მეორე მსოფლიო ომის პერიოდს,    იმას, თუ რატომ  ჩაერთო  საქართველო  ამ ომში.მათ წარმოადგინეს პრეზენტაცია . მათ თავიანთი საყვარელი ლექსები წაიკითხეს და თანატოლებს უამბეს ბევრი საინტერესო ეპიზოდი მირზას ცხოვრებიდან,მრავალი არცთუ ძალიან ნაცნობი ლექსის დაწერის ისტორიაც გაიხსენეს.
იკავშირი სხვა  საგნებთან  და ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
ამაში კი დაეხმარება  სხვა სასწავლო დისციპლინა -ისტორია ქართ.VI მოსწავლეებს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა  და გაგება -გაანალიზება . შედეგი თვალსაჩინოა  თუ მოსწავლე  ახალ ინფორმაციას აკავშირებს  არსებულ ცოდნასა და გამოცდილებასთან  
პროექტის ხელმძღვანელი
ქართული  ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი
ხელმღვანელის ელ- ფოსტა
marekhiporchkhidze@gmail.com
სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
მარეხ ფორჩხიძე
რაიონი
ზესტაფონი
სკოლა
სკოლა ,,ანაბასისი“
ქალაქი
ზესტაფონი
თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება
,,სტრეტფორდელი მეხელთათმანის შვილი ვერ დაწერდაო ჰამლეტს““
თემის შინაარსი
  გავიცნოთ ინგლისელი დრამატურგის უილიამ შექსპირის ცხოვრებასა და შემოქმედებას.
 მოსწავლეები ცდილობენ, რომ სასწავლო აქტივობაში მონაწილეობით გააცნობიერონ თუ რა მნიშვნელობა აქვს კარგად ვიცნობდეთ ისეთი დიდი მოღვაწეების ცხოვრებასა და შემოქმედებას რომელთაც შეცვალეს სამყარო. ერთ-ერთი ასეთია შექსპირი, რომლის შემოქმედებასაც განვიხილავთ როგორც აღორძინების ხანის ინგლისელი მწერლის. მათ პირველ რიგში ვთხოვე გაცნობოდნენ დიდი ინგლისელი მწერლის შემოქმედებას და ბიოგრაფიას. მერე დავყავი ჯგუფებად და მივეცი დავალება თითო ჯგუფს მოემზადებინა თითო ნაწარმოები, წარმოედგინათ პრეზენტაცია, მონაკვეთები პიესებიდან. წაეკითხათ სონეტები ქართულ და ინგლისურ ენებზე. ინფორმაცია პროექტის შესახებ განეთავსებინათ სკოლის facebook-გვერდზე.

საგანი
ქართული ენა და ლიტერატურა
დონე/კლასი  
VII კლასი
განხორციელების დროის ჩარჩო
5 კვირა
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
    ქართული. VII.1. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების  გაგება-გააზრება.
შედეგი  თვალსაჩინოა, თუმოსწავლე:
·         ამოიცნობს მთავარ აზრს  მოსმენილი ინფორმაციიდან და დასკვნის სახით წარმოადგენს აუდიტორიის წინაშე;
·         თანმიმდევრულად გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს.


მოსწავლის ამოცანები/სწავლის შედეგები
21 საუკუნის უნარ-ჩვევები:
     ინფორმაციის კლასიფიკაცია, ანალიზი პრობლემების გადასაჭრელად და კითხვებზე პასუხების გასაცემად.
     იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;
     ციფრული ტექნოლოგიების, კომუნიკაციის ინსტრუმენტებისა და/ან ქსელების შესატყვისი გამოყენება ინფორმაციაზე წვდომის, მისი მართვის, ინტეგრაციის, შეფასებისა და შექმნისათვის გენერირება ცოდნის ეკონომიკაში ფუნქციონირების მიზნით;

მოსწავლეები:

    ინტერნეტისა და კომპეტენტური პირების დახმარებით შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას,      გამოიყენებენ ციფრულ ტექნოლოგიებს  მონაცემთა ხელსაყრელ ფორმატში წარმოდგენისათვის
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
რა ვიცით უილიამ შექსპირის ცხოვრებისა და მოღვაწეობის შესახებ?
თემატური კითხვები
როგორ იქმნებოდა მისი ნაწარმოებები?
შინაარსობრივი კითხვები
  ეხმიანება თუ არა თანამედროვეობას მისი  ნაწარმოებები თუ დაკარგა აქტუალობა?

სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
მარეხ ფორჩხიძე
რაიონი
ზესტაფონი
სკოლა
სკოლა ,,ანაბასისი“
ქალაქი
ზესტაფონი
თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება
,,გვახსოვდეს 9 აპრილი“
თემის შინაარსი
  1989 წლის 9 აპრილი, ესაა დღე როცა ერის საუკეთესო შვილები დადგნენ ერთად, რათა უარი ეთქვათ მოყვრად მოსულ მტერთან კავშირზე. ისინი იბრძოდნენ ქვეყნის თავისუფლებისათვის. 16 საამაყო ქართველი შეეწირა ამ ბრძოლას.
  მოსწავლეები ცდილობენ, რომ სასწავლო აქტივობაში მონაწილეობის გზით გააცნობიერონ საკუთარი მოვალეობანი ოჯახის , საზოგადოების და ქვეყნის წინაშე. გააცნობიერონ  ისიც, რომ ჩვენი ვალია პატივი მივაგოთ თავისუფლებისთვის შეწირულ გმირებს.
მოსწავლეები დავყავი ჯგუფებად. თითეულ ჯგუფს მივეცი დავალება, მედია რესურსით გამოყენებით  მოეძიებინათ დოკუმენტური ფაქტები, წერილები, ამ თემაზე შექმნილი ლექსები რათა გაცნობოდნენ იმდროინდელ ვითარებას.
საგანი
ქართული ენა და ლიტერატურა
დონე/კლასი  
IX კლასი
განხორციელების დროის ჩარჩო
2 კვირა
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
    ქართული. IX.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ამ პრობლემურ საკითხზე:
შედეგი  თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         შეაფასებს წაკითხულ ტექსტში ასახულ თვალსაზრისებს განსხვავებული პოზიციებიდან

   ქართული. IX.6. მოსწავლეს შეუძლია პრობლემურ ან სადავო საკითხებზე სხვადასხვა თვალსაზრისის შემცველი მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
·         კითხულობს პრესას, ელექტრონულ ტექსტებს, შეაფასებს წარმოდგენილ არგუმენტებს და გამოთქმულ თვალსაზრისებს.
  
მოსწავლის ამოცანები/სწავლის შედეგები
21 საუკუნის უნარ-ჩვევები:
     ინფორმაციის კლასიფიკაცია, ანალიზი და სინთეზირება პრობლემების გადასაჭრელად და კითხვებზე პასუხების გასაცემად.
     იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;
     ციფრული ტექნოლოგიების, კომუნიკაციის ინსტრუმენტებისა და/ან ქსელების შესატყვისი გამოყენება ინფორმაციაზე წვდომის, მისი მართვის, ინტეგრაციის, შეფასებისა და შექმნისათვის გენერირება ცოდნის ეკონომიკაში ფუნქციონირების მიზნით;

მოსწავლეები:

    ინტერნეტისა და კომპეტენტური პირების დახმარებით შეძლებენ ინფორმაციის მოძიებას,      გამოიყენებენ ციფრულ ტექნოლოგიებს  მონაცემთა ხელსაყრელ ფორმატში წარმოდგენისათვის
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
რა მოხდა 1089 წლის 9 აპრილს?

თემატური კითხვები
რატომ შეიკრიბა ხალხი მთავრობის სასახლესთან, რას მოითხოვდნენ ისინი?

შინაარსობრივი კითხვები
  რა შეიცვალა საქართველოში 1989 წლის 9 აპრილის შემდეგ?


შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე
მოსწავლეები მუშაობენ პროექტებზე და ასრულებენ დავალებებს
პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ









ü  მოსწავლის საჭიროებების განმსაზღვრელი შეფასება
ü  ინტერვიუ 



ü  დამხმარე პროექტების დაგეგმვისას
ü  ჩემი ჟურნალი


ü  პრეზენტაციის შეფასების კითხვარი
ü  მულტიმედიური პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
ü  ზეპირი პრეზენტაციის  რუბრიკა
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
 პროექტი იწყება მოსწავლის საჭიროებების განმსაზღვრელი შეფასებით, რომლის მიზანია მოსწავლის აპრიორი ცოდნის განსაზღვრა და მათი ინტერესის გაღვივება. პროექტის განმავლობაში მოსწავლეთა აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევების ხელშეწყობა.
  საბოლოო პრეზენტაციების  დასრულებამდე  ვმართავთ  ჩემი  და  პროექტის მონაწილეთა  შეხვედრებს, უკუკავშირის გაზიარებისთვის. მოსწავლეებს ვთხოვ   თანაკლასელთა უკუკავშირის  ფორმა გამოიყენონ, თანაკლასელების შეფასების დასაფიქსირებლად. ეს მათ პროექტის დახვეწაში დაეხმარება. პროექტის განხორციელების ყველა ეტაპზე მოსწავლეები აწარმოებენ ჟურნალს, არაფორმალურ და სასწავლო პროცესის განმსაზღვრელ შეკითხვებზე პასუხის გასაცემად. ამასთანავე, შეკითხვების დასმა მთელი პროექტის მანძილზე დისკუსიების წარმართვას, სწავლის პროცესის მონიტორინგს და აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევების განვითარებას უზრუნველყოფს.
  გავაცანობ მოსწავლეებს ზეპირი პრეზენტაციის რუბრიკას  და მივცემ  მათ დროს, რათა უკუკავშირის დროს მიწოდებული ინფორმაცია საბოლოო პრეზენტაციაში გაითვალისწინონ.  საბოლოო პრეზენტაციას შევაფასებ მულტიმედიური პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკით.  
სხვა საკითხები
საბაზისო უნარ-ჩვევები
v  საბაზისო კომპიუტერული უნარ-ჩვევები, მათ შორის ინტერნეტში მუშაობის;
v  ინფორმაციის შესწავლის და სინთეზირების უნარი;
v  ეფექტური პრეზენტაციების მომზადების უნარი;




სასწავლო პროცედურები
 პროექტის დაწყებამდე 2 კვირით ადრე დავუკავშირდები სკოლის ადმინისტრაციას, მოსწავლეთა მშობლებს და  მივაწვდი მათ პროექტის შესახებ ინფორმაციას. მივაწოდებ ინფორმაციას პროექტის ,, გახსოვდეს 9 აპრილის“  შესახებ და ზოგადად პროექტებით სწავლების უდიდეს მნიშვნელობაზე.
      ვფიქრობ ეს ნაბიჯი მნიშვნელოვანი მოტივაცია იქნება ჩემი მოსწავლეებისათვის, რადგან მათ ექნებათ საზოგადოების მხარდაჭერის იმედი.
    მოსწავლეთა წინარე ცოდნის შესამოწმებლად   გამოვიყენებ დიაგრამას , რაც  დაეხმარება მოსწავლეებს იმის გააზრებაში, თუ რა იციან  საკითხის შესახებ, რისი ცოდნა უნდათ, რა ისწავლეს და რა არის შესასწავლი. მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრის შემდეგ გამოვიყენებ სოკრატულ მეთოდს დავსვამ ზოგად კითხვას ,,რა მოხდა 9 აპრილს და რა მიზანს ემსახურებოდა იგი.  მოვისმენ მათ მოსაზრებებს. სადისკუსიოდ ჩამოვაყალიბებთ კითხვებს, რომელზეც მთელი პროექტის მანძილზე მოუწევთ პასუხის გაცემა. გავმართავთ დისკუსიას.
1.      რას მოითხოვდა მთავრობის სასახლის წინ შეკრებილი ხალხი?
2.      შეიცვალა თუ არა მდგომარეობა 1989 წლის 9 აპრილის შემდეგ?
პროექტის მიმდინარეობის დროს გამოვიყენებ მოსწავლეებთან ჯგუფური მუშაობის ფორმას.
·         ერთი ჯგუფი იმუშავებს 9 აპრილის გამომწვევ მიზეზებზე
·         მეორე ჯგუფი  დაღუპული გმირების  შესახებ ინფორმაციის  მოძიებაზე
·         მესამე ჯგუფი  საზოგადოების რა რეაქცია მოჰყვა 9 აპრილს.
ყველა ჯგუფი მონაცემებს წარმოადგენენ პრეზენტაციის სახით.
მუშაობის დაწყებამდე მოსწავლეები გააკეთებენ სამოქმედო გეგმას, აწარმოებენ ჟურნალს რომელსაც დროდადრო უკუკავშირით შეაფასებენ ერთმანეთის ნამუშევარს.
შემდეგ მოაწყობენ ჯგუფურ განხილვას, გააკეთებენ დასკვნებს და შეიმუშავებენ რეკომენდაციებს
 პროექტზე მუშაობის დამთავრების შემდეგ მოსწავლეები გააკეთებენ ზეპირ პრეზენტაციას. შექმნიან  ბლოგს, სადაც განათავსებენ მათ მიერ მოპოვებულ დამუშავებულ ინფორმაციას.

დიფერენცირებული სწავლება

სპეციალური საჭიროებები
სპეციალური საჭიროებების მოსწავლე არ არის.

არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)



ასეთი მოსწავლე არ გვყავს

მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები

v  დავავალებ შექმნას  და წარმოადგინოს მოკლე ვიდეო  რგოლი
v  შექმნას ბლოგი პროექტისთვის;

სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის  საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
ü   ფოტოკამერა
 კომპიუტერი (ები)
 ციფრული კამერა
 DVD ფლეიერი
 ინტერნეტკავშირი
 ლაზერული დისკი
ü   საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
 პროექტორი
სკანერი
 ტელევიზორი
VCR, ვიდეო
 ვიდეოკამერა
 ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
 სხვა      
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
 საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
 ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
ü   ფოტო/სურათების დამუშავება
ü   ინტერნეტძიება
 მულტიმედია
 ვებგვერდის შექმნა
 ვორდის პროგრამა
ü   სხვა      
ბეჭდვითი მასალები
 გაზეთები, ჟურნალები, წიგნი ,,9 აპრილი“
ინვენტარი/მასალები
მარკერები, ფურცლები, კომპიუტერი, პრინტერი
ინტერნეტრესურსები
ინტერნეტ წყაროები მითითებულია ციტირებულ დოკუმენტში
სხვა რესურსები
მოვიწვევ მშობლებს, მასწავლებელებს.

https://www.facebook.com/WWW.ARGOTV.GE/videos/2376829482552406/UzpfSTEwMDAwMTk5MzgyNDQ5NjozMDYwNjExMjk0OTk0MTQ6NzU6MDoxNTYxOTY0Mzk5OjkwOTgwNzUxMDc4NTE4MTYwNjA/


No comments:

Post a Comment